Home | Nieuws | Artikels | Forums | Games | Video | Map | Namen | Woordenboek
register |
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Oud 10 maart 2010, 16:41   #71 (permalink)
Fascination!♥

-SUNSHINE's schermafbeelding

is offline
Geslacht: Vrouw Vrouw
Rep kracht: 12
-SUNSHINE is on a distinguished road

Stuur een bericht via MSN naar -SUNSHINE
Standaard

RAZINA;

Het laatste wat ik wilde was dat hij mij kwam helpen. Dan zou hij zo dichtbij me zijn en zou ik zenuwachtig worden door mijn gevoelens voor hem.''nee dank je,het is mijn werk.''zei ik. ''wat jij wilt .''antwoordde hij nors. Ik wil jou nasim,als mijn maatje,mijn geliefde en als mijn man. Antwoordde ik hem in stilte. Nadat ik de pennen had opgeruimd nam ik plaats achter mijn pc.
Een tijdje later ging zijn zaktelefoon af.''salaam baba.''antwoordde hij vrolijk. ''Elhamdoelilah,en met jullie?''vervolgde hij. Hoe vrolijk hij met zijn vader sprak gaf mij een gevoel van eenzaamheid. Oh wat miste ik mijn ouders . Zonder dat ik het doorhad stroomden de tranen over mijn wangen. Mijn lieve zusjes,ik mis jullie zo erg. Kon ik jullie nog maar een keer knuffelen. Jullie waren nog zo klein om te gaan. Ik mis jullie zo erg dat ik het soms niet kan verdragen.
Ineens drong tot mij door dat Nasim mijn naam riep. Met verschrikte ogen keek hij me aan. In twee stappen was hij naast mijn stoel. Ik draaide mijn gezicht om zodat hij mijn tranen niet kon zien. Hij hurkte naast mijn stoel en pakte zachtjes mijn kin vast en draaide mijn gezicht naar hem toe.''Waarom huil je? Is er iets gebeurd?''vroeg hij zacht. Omdat hij het met zo een ernstige blik vroeg begon ik te vertellen.''Ik dacht aan mijn ouders en twee zusjes door jou gesprek met je vader bedacht ik dat jij je ouders nog kon spreken wanneer jij wilde. En dat maakte me zo verdrietig. Ik mis ze zo erg...het is vier jaar geleden gebeurd maar soms voelt het als gisteren. Ze zijn in een auto ongeluk omgekomen…… met een vrachtwagen in Spanje . Ze hadden Marokko niet eens bereikt.….en ze waren zo blij dat ze op vakantie gingen...''eindigde ik snikkend.
Hij trok me aan mijn bovenarmen omhoog en sloot me in zijn gespierde armen. Hij streelde zachtjes mijn rug totdat ik was uitgehuild. Ik voelde me zo veilig en gekoesterd in zijn armen. Ik wilde de rest van mijn leven in zijn armen verblijven. Er ging een diepe zucht door hem heen.''Zal ik je een geheimpje verklappen?''fluisterde hij. Ik keek naar hem op en vroeg''Wat dan?'' ''ik ben mijn moeder ook verloren,ik heb alleen mijn vader nog en die was allang hertrouwd met de moeder van Hicham . Dus ik weet precies hoe jou verdriet aanvoelt.''zei hij.
Voordat ik het in bedwang kon houden gleed mijn hand omhoog en aaide zijn wang als troost gebaar. Hij legde zijn grote hand over de mijne en hield hem daar vast. Hij keek op mij neer en trok me wat strakker in zijn armen. Mijn hart begon steeds sneller te kloppen. Ik verdronk in zijn groenbruine ogen. Als gehypnotiseerd bleef ik hem aankijken. Zijn blik ging naar mijn lippen en weer terug naar mijn ogen. Hij boog zijn hoofd langzaam naar me toe…

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Met citaat reageren
Oud 13 maart 2010, 15:46   #72 (permalink)
leef & laat leven

bandietjee's schermafbeelding

is offline
Rep kracht: 0
bandietjee is on a distinguished road

Standaard

Spannendd!! Ga snel verder ik ben trouwens je nieuwe fann!!

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Met citaat reageren
Oud 13 maart 2010, 18:11   #73 (permalink)
Banderas&Carlucci

thinh3asien's schermafbeelding

is offline
Leeftijd: 60
Geslacht: Man Man
Rep kracht: 32
thinh3asien is a splendid one to beholdthinh3asien is a splendid one to beholdthinh3asien is a splendid one to beholdthinh3asien is a splendid one to beholdthinh3asien is a splendid one to beholdthinh3asien is a splendid one to behold
Crazy Cars Champion! El Emigrante Champion! Trotter Track Champion! Rabbit Hunter Champion!
Tournooien gewonnen: 2

Standaard

Waarom allemaal up jullie kunnen OOk allemaal met mij dOwn gaan hOor
go dOwnn chOpita inOe

Met citaat reageren
Oud 14 mei 2010, 19:38   #74 (permalink)
Junior Member

is offline
Zii-Alhoceiima is on a distinguished road

Standaard

Upppp ga verderr ik word gek:$

Met citaat reageren
Oud 14 mei 2010, 22:29   #75 (permalink)
Senior Member

prinsesje08's schermafbeelding

is offline
Rep kracht: 14
prinsesje08 has a spectacular aura aboutprinsesje08 has a spectacular aura about

Standaard

ga verderrr
ik ben gwn zooo neiuwshgierig masha'allah
je weet er egt de spanning in te houden

en nu een big vervolgje voor de lieve fans
dat verdienen we tog:$

Met citaat reageren
Oud 7 juni 2010, 18:43   #76 (permalink)
F*ck de zon ik shinee(L)

is offline
Leeftijd: 14
Pure Aitwayaghest is on a distinguished road

Standaard

Wajooooooooooooow verder verderr snell zieddd!!!!

Met citaat reageren
Oud 8 juni 2010, 19:41   #77 (permalink)
Junior Member

is offline
BerberseSalma is on a distinguished road

Wink

Nieuwe fannetjee erbij, ga snel verder.
nich trazar!

UP UP UP UP!!

Met citaat reageren
Oud 10 juni 2010, 01:12   #78 (permalink)
ONLY ALLAH(L)

Berberse-Rwina's schermafbeelding

is offline
Rep kracht: 51
Berberse-Rwina has a reputation beyond reputeBerberse-Rwina has a reputation beyond reputeBerberse-Rwina has a reputation beyond reputeBerberse-Rwina has a reputation beyond reputeBerberse-Rwina has a reputation beyond reputeBerberse-Rwina has a reputation beyond reputeBerberse-Rwina has a reputation beyond reputeBerberse-Rwina has a reputation beyond reputeBerberse-Rwina has a reputation beyond reputeBerberse-Rwina has a reputation beyond reputeBerberse-Rwina has a reputation beyond repute

Standaard

Oepaaa

rwina,

Met citaat reageren
Oud 10 juni 2010, 16:14   #79 (permalink)
F*ck de zon ik shinee(L)

is offline

Standaard

kweet zkr dat hicham ofzo dan binnenkomt!!!

mohiem ga snel verder k w8 al heel langg
xxx JEFAN!!

Met citaat reageren
Oud 14 juni 2010, 16:24   #80 (permalink)
F*ck de zon ik shinee(L)

is offline

Standaard

verderr zied snell!!!

Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten