Home | Nieuws | Artikels | Forums | Games | Video | Map | Namen | Woordenboek
register |
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Oud 28 oktober 2009, 18:37   #11 (permalink)
Fascination!♥

-SUNSHINE's schermafbeelding

is offline
Geslacht: Vrouw Vrouw
Rep kracht: 12
-SUNSHINE is on a distinguished road

Stuur een bericht via MSN naar -SUNSHINE
Standaard

Zes jaar later...

Het is zes jaar geleden dat die drama zich had afgespeeld in mijn leven. Ik ben inmiddels 22 jaar,maar kon het niet vergeten de pijn en schaamte van die dag. Er gaat geen maand voorbij zonder dat ik er op zijn minst een keer aan denk. Inmiddels ben ik ook qua uiterlijk behoorlijk veranderd. Door de jaren heen ben ik er alleen mooier op geworden zeggen mijn kennissen. Ik draag geen bril meer maar contactlenzen zo komen mijn bruine ogen veel beter uit met hun lange wimpers. Mijn beugel is ook al lang verwijderd en heb een mooi recht gebit.
En mijn figuurtje die vroeger mager en slungelig was is nu vol op de goede plaatsen en kreeg vaak complimenten dat ik er goed uitzag. En vandaag besteedde ik extra aandacht aan mijn uiterlijk omdat het een belangrijke dag voor mij was. Ik heb een sollicitatiegesprek bij een computerprogramma bedrijf die programma's maakt voor andere bedrijven. Ik zette wat mascara op en lippgloss ,kamde mijn lange lichtbruine haar strak naar achter in een knot om een beetje zakelijk over te komen. En trok snel een grijze mantelpakje aan. Ik griste mijn tasje van het bed terwijl ik ondertussen mijn zwarte pumps aantrek. Even een snelle blik in de spiegel. Ja het kon er mee door. Want door die drama in mijn leven heb ik nog steeds geen zelfvertrouwen over mezelf maar dat liet ik aan niemand zien. Ik loop de trap af en kom mijn broer Said tegen. Hij kijkt me van top tot teen aan en grijnst.''goedzo meisje maar vergeet vooral niet waarom je in dat bedrijf aangenomen moet worden.''
''kan je niet op een eerlijke manier geld gaan verdienen,ik wil dit niet doen Said.''probeerde ik te zeggen voor de laatste poging. Hij greep me bij mijn keel en kneep zacht terwijl hij schreeuwde''je hebt niks te willen,ik ben de baas in huis en je doet wat ik zeg is dat duidelijk'?'' ''ja ''piepte ik.'' kan je mij los laten anders kom ik te laat.''In de gangspiegel keek ik naar mijn keel maar gelukkig was er niets te zien en ik trok mijn kleren recht.
Ik ga wel lopen want het was lekker weer en we waren hier pas verhuisd dus kon ik gelijk een beetje van de buurt zien. Ik denk aan mijn leven en word er verdrietig van om hoe alles is gegaan. Mijn lieve ouders zijn er niet meer om mij te beschermen tegen Said. Ik sta er helemaal alleen voor op een paar vriendinnen na. En aan hun vertel ik niet wat me broer doet want anders zeggen ze ,ga dan weg , maar ik heb principes en ook al zijn me ouders er niet ik blijf toch bij me broer uit eer. Ook al leefde hij van de uitkering en deed altijd rare zaakjes waar haraam geld aan te pas kwam.
Geduld loont denk ik altijd op een dag kom ik de ware tegen en haalt hij mij weg bij die niksnut van een broer.
Intussen was ik aangekomen en stond voor het gebouw waar ik het sollicitatiegesprek heb. Ik ben er wel trots op dat ze mijn brief eruit hebben gepikt voor een sollicitatiegesprek. De deuren gleden geruisloos open en met een zelfverzekerde tred liep ik naar de receptioniste. Maar vanbinnen was ik alles behalve zelfverzekerd. De receptioniste vroeg of ik even wilde plaatsnemen. Na een paar minuten verscheen er een oude vrouw met een vriendelijk gezicht.''komt u maar mee mevrouw Zari3,ik doe de sollicitaties omdat meneer Amraoui het te druk heeft en noem me maar Gerda.''zei ze. Ik drukte haar hand en zei ''noemt u mij maar Razina''
We gingen een groot modern ingericht kantoor binnen waar twee grote bureaus schuin tegen over elkaar stonden.''Nou ik heb je brief gelezen en heb begrepen dat je veel verstand hebt van computers en programma's.'''Ja dat klopt, ik ben net afgestudeerd en ben op zoek naar een uitdagende baan.''zei ik met een glimlach. Ze lachte hartelijk terug en vertelde ''ik hoop dat je ook verstand hebt van moeilijke bazen, want meneer Amraoui is niet echt gemakkelijk om voor te werken hij wil het beste van je zien. Dus aan de uitdaging ontbreekt het niet. Ik ben tot nu toe de enige die zijn gedrag aankan omdat ik ook voor zijn opa heb gewerkt. Maar helaas zit het er voor mij op en ga ik met pensioen vandaar die functie die vrij komt.'' Na een halfuur ben ik aangenomen en kreeg een rondleiding in het bedrijf. Het was een georganiseerd bedrijf met allemaal Nederlanders met in de minderheid twee Marokkaanse mannen. Gerda vertelde dat ik morgen kon beginnen nadat ze mij alles had uitgelegd hoe of wat en waar te vinden ,ik noteerde alles op een blocnote want ik wilde wel indruk maken op meneer Amraoui en efficiënt overkomen.
De volgende ochtend stond ik ruim op tijd op en nam een douche. Ik maakte me op en trok mijn favoriete mantelpakje aan . Het was een getailleerd model ,donkerrood en de rok was tot net over mijn knie ik hou er namelijk niet van om mijn benen te showen. Even dwaalden mijn gedachten naar mijn nieuwe baas, ik hoopte alleen niet dat het zo een stijve kantoor jup was.''Nou meneer Amraoui maak je borst maar nat hier kom ik.''fluisterde ik voor de spiegel zodat die psycho het niet kon horen.''ik kan heus wel tegen een stootje letterlijk en figuurlijk dankzij die niksnut van een broer.''en stak me tong uit naar de spiegel.

Laatst gewijzigd door -SUNSHINE; 28 oktober 2009 om 18:45

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2009, 18:38   #12 (permalink)
לא להפריע

Tarik's schermafbeelding

is offline
Geslacht: Man Man
Rep kracht: 20
Tarik has a reputation beyond reputeTarik has a reputation beyond reputeTarik has a reputation beyond reputeTarik has a reputation beyond reputeTarik has a reputation beyond reputeTarik has a reputation beyond reputeTarik has a reputation beyond reputeTarik has a reputation beyond reputeTarik has a reputation beyond reputeTarik has a reputation beyond reputeTarik has a reputation beyond repute

Standaard

hehe eindelijk een vervolgje

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2009, 18:40   #13 (permalink)
Fascination!♥

is offline

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tarik Bekijk bericht
hehe eindelijk een vervolgje

Sorry, Wollah Was Het Helemaal Vergeten!

Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2009, 18:42   #14 (permalink)
לא להפריע

Tarik's schermafbeelding

is offline
Tarik has a reputation beyond reputeTarik has a reputation beyond reputeTarik has a reputation beyond reputeTarik has a reputation beyond reputeTarik has a reputation beyond reputeTarik has a reputation beyond reputeTarik has a reputation beyond reputeTarik has a reputation beyond reputeTarik has a reputation beyond reputeTarik has a reputation beyond reputeTarik has a reputation beyond repute

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -SUNSHINE Bekijk bericht

Sorry, Wollah Was Het Helemaal Vergeten!
hahah ewa ja ma3lish, ik heb ooit een mooi verhaal van jou gelezen op m.nl

Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2009, 18:46   #15 (permalink)
Fascination!♥

is offline

Standaard

Citaat:
hahah ewa ja ma3lish, ik heb ooit een mooi verhaal van jou gelezen op m.nl
Van Mij?
Kan Niet IK Heb Er Daar Nog Geen Geplaatst!

Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2009, 18:50   #16 (permalink)
לא להפריע

Tarik's schermafbeelding

is offline

Standaard

Citaat:
Van Mij?
Kan Niet IK Heb Er Daar Nog Geen Geplaatst!
ow echt? het was geplaatst door ene "Sunshine_", ik dacht dat jij t bent

Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2009, 19:00   #17 (permalink)
Fascination!♥

is offline

Standaard

Citaat:
ow echt? het was geplaatst door ene "Sunshine_", ik dacht dat jij t bent
Nee, Sorry Dat Was Ik Niet!

Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2009, 19:01   #18 (permalink)
לא להפריע

Tarik's schermafbeelding

is offline

Standaard

Citaat:
Nee, Sorry Dat Was Ik Niet!
oke dan weet ik dat

Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2009, 16:17   #19 (permalink)
Senior Member

prinsesje08's schermafbeelding

is offline
Rep kracht: 14
prinsesje08 has a spectacular aura aboutprinsesje08 has a spectacular aura about

Standaard

gga sneel door please je kan et egt goed

Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2009, 18:32   #20 (permalink)
Fascination!♥

is offline

Standaard

Ik wenste de receptioniste een goedemorgen en liep door naar meneer Amraoui's kantoor Nadat Gerda mij gister wegwijs had gemaakt in het bedrijf had ze ook verteld dat meneer Amraoui dit bedrijf heeft geërfd van zijn opa. En dat hij net als iedereen heel hard heeft gewerkt voordat hij een leidinggevende functie had. Ik had alleen nog geen kennis met hem gemaakt doordat hij gister een vergadering had bij een grote klant van dit bedrijf. Ik klopte op de op deur die op een kier stond.''Binnen.''zei een barse stem. Niet op me gemak wachtte ik tot hij de moeite zou nemen om op te kijken van zijn pc. Ik zag alleen raafzwart haar van de zijkant.''Ehm..ik ben de nieuwe secretaresse van menee...''verder kwam ik niet want op dat moment keek hij op. Ik stond als aan de grond genageld toen ik die bekende groenbruine ogen over mij heen zag gaan. Van top tot teen keek hij mij aan. Mijn hart klopte in mijn keel toen hij opstond. Mijn nasim !!neeeee!!ging er door me hoofd niet weer en nachtmerrie..
Hij glimlachte naar me en stak zijn hand uit.''aangezien we dagelijks met elkaar zullen samenwerken,kan je gewoon nasim zeggen en met wie heb ik het genoegen?'' Ik herstelde mezelf van de schok en liep naar hem toe. Wat is hij groot en mannelijk. Ik voelde me klein en overdonderd toen ik voor hem stond. Hij was aantrekkelijker dan in mijn dromen. Toen hij mijn kleine hand in zijn grote hand nam ging er een tinteling door mijn arm heen.''Razina.'' zei ik met gespannen stem. Ik hield me adem in, wat nu als hij mij herkend? ik wilde door de grond zakken van schaamte en angst.

Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten