Home | Nieuws | Artikels | Forums | Games | Video | Map | Namen | Woordenboek
register |
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Oud 21 december 2009, 16:00   #11 (permalink)
*Al Hoceima 2010*

Maryamm's schermafbeelding

is offline
Geslacht: Vrouw Vrouw
Rep kracht: 22
Maryamm is a name known to allMaryamm is a name known to allMaryamm is a name known to allMaryamm is a name known to allMaryamm is a name known to allMaryamm is a name known to all

Standaard

Wayoow ga snel door meid je doet het goed ben nieuwsgiergig
LOVE YOUR STORY:sjans:

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Met citaat reageren
Oud 21 december 2009, 16:21   #12 (permalink)
Misschaida(L)

Miss_Alhoceimiia's schermafbeelding

is offline
Rep kracht: 128
Miss_Alhoceimiia has a reputation beyond reputeMiss_Alhoceimiia has a reputation beyond reputeMiss_Alhoceimiia has a reputation beyond reputeMiss_Alhoceimiia has a reputation beyond reputeMiss_Alhoceimiia has a reputation beyond reputeMiss_Alhoceimiia has a reputation beyond reputeMiss_Alhoceimiia has a reputation beyond reputeMiss_Alhoceimiia has a reputation beyond reputeMiss_Alhoceimiia has a reputation beyond reputeMiss_Alhoceimiia has a reputation beyond reputeMiss_Alhoceimiia has a reputation beyond repute

Standaard

Gaa doorr lieverd inoouuu
zoo moooii een fannetje erbij lieveschat

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Met citaat reageren
Oud 22 december 2009, 15:51   #13 (permalink)
Senior Member

prinsesje08's schermafbeelding

is offline
Rep kracht: 14
prinsesje08 has a spectacular aura aboutprinsesje08 has a spectacular aura about

Standaard

hahah ga verder sgatjuuh inoww

Met citaat reageren
Oud 22 december 2009, 18:34   #14 (permalink)
Junior Member

ImzOuren Inočč..!!'s schermafbeelding

is offline
Rep kracht: 0
ImzOuren Inočč..!! is on a distinguished road

Standaard

zieed plaats snel een vervolgje

Met citaat reageren
Oud 22 december 2009, 18:57   #15 (permalink)
Mar0ciiaQueen.

Imz0uren.'s schermafbeelding

is offline
Leeftijd: 19
Rep kracht: 23
Imz0uren. is just really niceImz0uren. is just really niceImz0uren. is just really niceImz0uren. is just really niceImz0uren. is just really nice

Standaard

Verderrrr.!

Miss_Alhoceimiia
Trotse_Temsamania
nordin101

Aaaai^Girl Mijn Lieve A.nl Maatje
AllahirahmOe Opa ino 06-11-09

Met citaat reageren
Oud 23 december 2009, 14:35   #16 (permalink)
Luxe'Styl'(L)

krOellabOllétjee#'s schermafbeelding

is offline
Rep kracht: 74
krOellabOllétjee# has a reputation beyond reputekrOellabOllétjee# has a reputation beyond reputekrOellabOllétjee# has a reputation beyond reputekrOellabOllétjee# has a reputation beyond reputekrOellabOllétjee# has a reputation beyond reputekrOellabOllétjee# has a reputation beyond reputekrOellabOllétjee# has a reputation beyond reputekrOellabOllétjee# has a reputation beyond reputekrOellabOllétjee# has a reputation beyond reputekrOellabOllétjee# has a reputation beyond reputekrOellabOllétjee# has a reputation beyond repute

Standaard

is goed honey's een big groot vervolg voor jullie

Met citaat reageren
Oud 23 december 2009, 14:51   #17 (permalink)
Luxe'Styl'(L)

is offline
krOellabOllétjee# has a reputation beyond reputekrOellabOllétjee# has a reputation beyond reputekrOellabOllétjee# has a reputation beyond reputekrOellabOllétjee# has a reputation beyond reputekrOellabOllétjee# has a reputation beyond reputekrOellabOllétjee# has a reputation beyond reputekrOellabOllétjee# has a reputation beyond reputekrOellabOllétjee# has a reputation beyond reputekrOellabOllétjee# has a reputation beyond reputekrOellabOllétjee# has a reputation beyond reputekrOellabOllétjee# has a reputation beyond repute

Standaard

vervolg

Nafih:ed de deur open en zei...... fatimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
wejooo ik zeg het nooit maar nu moet ik het gewoon zeggen hij knuffelde me Ik heb je zo erg gemisst , en sorry dat ik me als een klootzak gedragen heb , je bent me zusje en je bent eenmaal zo ik moet je accepteren zoals hoe je bent lievvrd en gaf me nog een knuffel
Fatima: wooow it had ik niet verwacht waar komt dat allemaal vandaan zei ik lachend.
Nafih: ik heb zitten nadenken fatima , je bent me zusje ik heb je noooit als zusje gezien ik heb nooit een band met je gehad altijd met nassira , en dat wil ik veranderen , jaa ik wil jou leren kennen je bent me zusje maar ik ken je niet eens zo goed en hij begon hard te huilen sorry fatima en ging op ze knieen.
Fatima: geeft niet wollah ma3lisch , niet te vroeg juigen dat ik terug ben naifh.
Ik kom hier voor iets anders , ik ben nu vrij maar moet voor 3 maanden naar een soort klinkiek , leren me normaal te gedragen , ik was zo bang om het te vertellen nafih maar nu weet je het.:
Nafih: het werd opeens still.. maar euuh wil je dat zelf fatima zei hij verdrietig.
Fatima: jaa nafih het kan niet langer meer zo doorgaan , ik haat me zelf de manier hoe ik doe ik ben nu een groote meid en volwassene ik moet me niet meer zo gedragen ik moet controle over me lichaam hebben dat heb ik niet ik ben brutaal , eigenwijs , erg harteloos .
Ik wil niet meer zo zijn , dit is de enige kans die ik krijg , en ik ga e 100% voor, of jullie het nou willen of niet als jij een normale liefe zusje wil laat me gaan nafih laat me dan gaan.
Nafih: ik begrijp het zusje wollah , ik vind het goed van je dat je daarvoor kiest het zal je goed doen denk ik en ik ben niet boos ik moet het maar accepteren , je 3 maanden niet te zien ik zal je er missen .
Mamma: dochteeeeeeeeeeeeer inoee en ze knuffele me ik heb je zo gemisst , wollah etsenoe inoee.. ik heb zelf die brutale mond van je gemisst .
iedereen lachen: ahahahahaha
Nassira kwam naar me toe , ze keek kapsones zoals altijd , en toen lachde ze haha grapje ik heb je gemisst , bitch inoee.
We knuffelde elkaar allemaaal..
fatima: ik keek hen heel zielig aan want hen weten natuurlijk niet dat ik voor 3 maanden weg ga alleen nafih weet dat, yemmaa en nassira ik wil jullie wat meededelen
Ik ben hier voor me plezier gekomen , maar niet voorgoed , ik ben alleen gekomen om me spullen te pakkken zei ik verdrietig.
Yemaa: waaarom fatimaa inoe
Fatimaa: yemaa , jullie accepteren me ook niet zo yemaa dit kan echt niet langer meer door gaan , ik wil veranderen ik wil een goeie band hebben met nas en naf yemaa en met jou laat me dit doen je zal geen spijt krijgen , ik ga voor 3 maanden naar een kliniek daar wonen , alleen om te veranderen daar ga ik leren hoe ik met kritiek kan omgaan of met pijnelijke woorden hoe ik het kan aan pakken , ik zal daar alles leren wat ik ook nodig heb.
Yemaa: aaah fatimaa inoee , ik ben zo blij maar ook verdrietig ik ga je ontzettend missen maar ik vind het een goeie stap wollah , ga er maar voor ik sta achter jee , we knuffelde elkaar nog , en me broer nafih pakte mij spullen nog , en zette ze achter in de kofferbak.
Ik stapte de taxi in , knuffelde me broer en me moeder en zus nog
Fatima: ik ga jullie missen , we gaan elke dag bellen , msnen , smsen ok.
Ik gaf hen een luchtkusje
beslamaa tot gauw insch'allah
en stapte in , er kwamen tranen zo nog nooit zo ee leuke dag gehad maar jammer niet voor lang , die liefde van me moeder & broer en zus heb ik nog nooit zo gehad , ze kekenme nooit aan , eerste keer beteken ik wat voor ze omg ,en ik begon te huilen vn geluk , ik ga veranderen ze ik in mezelf , ik ga goeie meisje worden geen vecht meer een VROUW MET HAAR RECHT EE VROUW MET RESPECT ZEI IK MET OPGEHEVEN HOOFD.

Met citaat reageren
Oud 23 december 2009, 15:39   #18 (permalink)
Luxe'Styl'(L)

is offline

Standaard

#. Hoofdstuk 2: Ik besef het

Aangekomen bij de kliniek.

Fatima: wat was het hier groot dacht ik bij me zelf, ik ging naar binnen met me koffers ik ging naar de balie.
Mevr van de balie: hallo , jij bent fatima he , ik zal je begleiden naar je kamer en over alles een kort uitlegje geven.
Fatima: jaa is goed.
Mevr van de balie: dit is je kamer , maar je deeld die kamer er zitten namelijk 2 bedden daar.
Fatima: jaa hoor is goed ( wat ik niet wist was dat ik het moest delen met een jongen)
Mevr van de balie: nou met wie je de kamer moet delen is mohammed.
Fatima: waaaaaaaaaat met een jongen ben jij helemaal gek geworden ofso , dat staat ik niet toe klaar , en pakte me koffers, ik liep boos weg , maar het was zo groot ik kon maar niet de voor deur te pakken te krijgen , ik zag een deur en liep daarheen.
Fatima: Oeps dit had ik beter niet moeten doen , ik was in de gymzaal waar een stuk of 60 jongens aanwezig waren.
Fatima: ik schaamde me dood , ik wou weg lopen tot ik werd geroepen
Panty: Hier komen jij je bent ook nog eens te laat en je durf te nog te lopen,jij bent fatima tog.
Fatima: euhm jaa hoi ik ben hier nieuw , sorry ik weet hier nog niks dus ook niet hoelaat ik aanwezig moet zijn meneer panty.
Panty: dat boeit me niet zei hij boos , je hebt wat in te halen dame doe je sport kleding aan en kom als de sodemieter hier heen.
Fatimaa: eeuh jaa is goed , zo wat is hij toch streng man oeff wat een griezel hij maakt me bang, ik zoch de kleedkamer , ik zag alleen jongens kleedkamers ik begon het vreemd te vinden zijn er hier geen meisjes dacht ik bij me zelf .
Ik ging voor de zekerheid bij de balie vragen
Fatima: hoi weet u misschien waar de meiden kleedkamer is het is hier een beetje te groot en kan het niet vinden zei ik schamerig.
Mevr van de balie: lieve schat ik weeet niet waar je het over hebt maar we hebben hier helemaal geen kleedkamers voor meisjes want er zijn hier geen meisjes.
Fatima: Ben ik de enigste meisje , dit gaat u niet menen
Mevr van de balie: dat meen ik wel jaa je bent de enige we wouden u niet aannemen eerst omdat u een vrouw bent , maar er slecht aan toe was wij een uitzondering maakte. Bevalt het je niet dan
Fatimaa: nee het bevalt me niet kijk dit heeft ook met me geloof te maken , ik kan hier niet zomaar met een stuk of 60 mannen zitten alsof er niks aan de hand is.
Mevr van de balie: mevr u heeft niks te willen of je wilt veranderen en je zit gwn met hen of je gaat naar huis , met hetzelfde je kan kiezen.
Fatima: wejoo wat moet ik kiezen ik wil zo graag veranderen , maar hoe hou ik het hier 3 maanden vol met boys ik haat jongens tvoee , ik was echt een meisjes, jongens zijn voor met het laaste onderwerp waar ik over praat.
Daarom mij moeder en broer vonden ook nooit erg als ik te laat buiten was , ze weten ik ben alleen met meisjes en weten hoe erg ik jongens haat , mij moeder zei altijd tegen mij gaa jij wel ooit trouwen , ik zei weet niet als die sukkel mij bevalt , ik weet niet wat ik had maar ik had niks met jongens , ik praate nooit met jongens .
ik was een apart meisje .
Ik dacht goed na , ik ga er gewoon voor die boys kunnen me een worst wezen , i don't care ik neageer gewoon die handel doe alsof ze niet bestaan dacht ik bij me zelf.
Fatima: ik deed me sportkleding aan en liep de gymzaal in.
Panty: dat werd eens tijd jongen dame , ik weet dat meisje heel lang de tijd hebben om te kijken naar zich zelf , je ziet er mooi uit en nou 60 pusch up's doen dat is voor het laat komen.
Fatima: mag ik me eerst even voorstellen zei ik bot
Panty: jaa doe dat maar even.
Fatima: hoi ik ben fatima , ik woon in amsterdam , ik woon met me moeder broer en zus , ik ben hier gekomen omdat ik een heel agressief meisje ben en brutaal en eigenwijs , en ik wil heel graag veranderen, daarom ben ik hier aanwezig.
Oef ik schaamde me dood , 60 jongens die gewoon kijken .
Panty: okee fatima , goed en nou60 pusch up's doen
Fatimaa: maaa ..
Panty: geen gemaar jongedame je doet het daar bij uit je wilt veranderen begin maar met de 60
Fatima: jaa ik ben hier gekomen om te veranderen en geen pusch up's te doen , we zijn hier tog niet op sportschool damm ze ik kwaad
Panty: nog ook brutaal doen ook dan word het er maar 100 jongedame
Fatima: luister jaa , ik ga geen fucking 100 pusch ups doen daar ben ik niet voor gekomen en noem m niet steeds jongedame komt me nu wel de neus uit ok, ik doe niks daar bij uit.
Mo: meneer panty bent u gek ofs is haar eerste dag nog en je laat een meid zo veel doen dat laat je ons nooit doen laat staan zei , zei is hier ook niet voor haar plezier denk ik ze is net als ons hier gekomn om te veranderen dus geef haar even de kans om nog alles te leren ok. en gaf fatima een knipoog.
Fatima: dank je zei ik schamerig , die jongen leek me wel lief, en hij had echt iets leuks..
oeff wat zeg ik nou , ik haat jongens ik keek hem opeens weer scheef aan , hij lachte
Mo: ben je aan het dromen meh hahaha..
Fatima: nee
Panty : oke fatima misschien pak ik je een beetje te hard aan , ik zal je uitleg geven morgen over alles ok.
Fatima: oke meneer
Panty: ok nou weg wezen , ga maar naar de kantine om te eten
Mo: kom fatima ik geef je wel een rond leiding.
Fatima: ik twijfelde eerst , waarom doet hij tog zo lief enso , aah joh een rondleiding kan geen kwaad.
Mo:kom wees niet bang we bijten niet.
Fatima: dat weet ik ook wel, maar ik bijt wel..grr zei ik voor de grap
Mo: hahahahahaha gekke , mohhieem daar is de kantine daar ontbijten we en luchen en warm eten , dit is lokaal waar we les moeten volgen , de gymzaal waren we sporten , we hebben ook een box lokaal , daar trainen we, en natuurlijk de douche wc en slaap kamers.
Fatima : okee omg moet ik ook mee doen met die boxen , enso en trouwens hoe ga ik dat doen met douche enso heb je geen douche voor meisjes..
Mo: daar zoeken we wel oplossing voor nee dit is echt alleen voor jongens, ik had nooit gedacht dat ooit hier een meisje zou komen haha , heel raar wist niet dat meisjes ook zo agressief konden zijn , je lijkt me zo een lief schattig meid, toen ik je zag dacht ik wat doet zei hier , ik dacht dit moet en grap zijn ofso, maar toen je tekeer ging tegen panty zag ik je andere kant hahah.
Fatima: jaa dat zegt iedereen als ze me eerst zien , maar kan soms echt een heks zijn.
Mo: kom gaan we eten , ik heb honger jij niet meh
Fatima: jawel maar omg moet ik met jongens aan tafel zitten eten , ik schaam me dood
Mo: ahah jij en schamen kom , schijt hebben jongen , kom we gaan samen aan tafel zitten mij ken je be3da wat beter dan de rest.
Fatima: oeff , okee jaa ik moet ook eten..
Mo: is goed kom jallah zidd .
Fatima: we liepen de eetzaal in , wejoo alle ogen waren op mij gericht bergijp ik wel want daar zijn geen meisjes ik ben de enige .
Mo: trek er niks van aan , keh deze zwevers lijken net dieren alsof ze nooit meisje hebben gezien..
Fatima: tvoee hoe ze kijken man ze maken me bang.
Mo: wees niet bang i am your herro.
Fatima: yeah right, ik red me zelf wel zei ik plagerig.
we gingen aan tafel zitten , letterlijk alle eten wat ze neerlegde luste ik niet.
Mo: eet je niet , wil je dood gaan meh zei hij lacherig ahahha
Fatima: wat lag je noem je dit eten , je bedoelt ik zal dood gaan als ik dit eet , zei ik plagerig terug ahahah.
Mo: wat jij wil maar je moet eten fatima dalijk val je nog flauw
Fatima: beter flauw vallen dan dit in me maag hell no ik schuifde me bord weg.
Mo: ewaa dan eet ik het wel ik ben het gewend te eten jij nog niet het zal ook nog komen
Fatima: heb je hier geen snackbar ofso ik sterf van de honger maar dit ga ik echt niet eten.
Mo: we mogen pas in de avond naar buiten kan je wachten
Fatima: jaa moet wel..
uren gingen voorbij eindelijk we mogen naar buiten.
Mo: kom we gaan eten halen voor jee..
Fatima: ik heb geen geld zei ik schamerig.
Mo: Ik betaal shem , een heer betaald voor een dame niet andersom tog.
Fatima: ja en terecht
Mo: gaat ze weer shikie doen hahahaha staat je goed..
Fatima
Kom keh ik sterf zo wat.
aangekomen bij snackbar
Mo: wat wil je weten
Fatima: alles hahahaha
Mo: alles wil je heel de snackbar meh eh dikzaak.
Fatima: grapje , ik wil patatje met pindasaus en een broodje bami en red bul.
Mo: ik had meer van je verwacht haahha dikzaak.
Fatima: nee dit is wel genoeg.
Mo: okee ik bestelde maar ik voelde me raar , ik keek naar fatima die in haar telefoon wat aan het doen was , ze is echt mooi en schattig en lief , wat doet ze in godsnaam hier ik ben blij dat ze er is , ik denk dat we een goeie band zullen krijgen.
Fatimaa: mo MO MOOOOOOOOOOO
Mo: oh sorry zat even weg te dromen..
Fatima: over wie te dromen hahahaha
Mo: nee wollah niks niks hier is je eten wil je het hier eten of buiten.
Fatima: hier buiten is koud , ik ging eten en eten en eten
Mo: fatimaa?
Fatimaa: jaa?
Mo: wollah met die eten rent weg hahahahaha
Fatima:hahaha sukkel is niet leuk.. laat m even genieten dit is pas eten wat jullie daar krijgen gatverdamme gwn ik kom maar elek dag hier eten daar ga ik echt niet eten.
Mo: jaa ik ga dat ook voortaan doen , gaan we saampjes.
Fatima: jaa is goed.
Uitgegeten gingen we stukje lopen mo vertelde over alles, een hele levensverhaal dat hij een crimineel was en altijd steelde , en sinds hij hier is echt begint te veranderen.
Dat hij een slecht mens was.
En ik vertelde ook alles dat ik altijd ging vechten met iedereen , en een bitch was enso.
we lachte allebei heel hard , we hebben wat gemeen dus en lachte weer jaa
Mo: kom we gaan naar huis

Met citaat reageren
Oud 23 december 2009, 16:45   #19 (permalink)
Luxe'Styl'(L)

is offline

Standaard

uppies eerst voordat ik verder ga

Met citaat reageren
Oud 24 december 2009, 23:08   #20 (permalink)
White.Sshadow-

is offline
Rep kracht: 186
white.Sshadow- has a reputation beyond reputewhite.Sshadow- has a reputation beyond reputewhite.Sshadow- has a reputation beyond reputewhite.Sshadow- has a reputation beyond reputewhite.Sshadow- has a reputation beyond reputewhite.Sshadow- has a reputation beyond reputewhite.Sshadow- has a reputation beyond reputewhite.Sshadow- has a reputation beyond reputewhite.Sshadow- has a reputation beyond reputewhite.Sshadow- has a reputation beyond reputewhite.Sshadow- has a reputation beyond repute

Standaard

uppppppppppppppppp
Allahoema ameen.
27-07-2010'
Maandag 6 september 2010, 40 dagen dat jij ons hebt verlaten..

Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten