|
|
#1 (permalink) |
|
'Smile.
is offline
Geslacht: Vrouw
![]()
Rep kracht: 18 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
♥~●..мιנη нαят, ∂яιנνєη∂ σρ мιנη тяαηєη....●~♥ ![]() - Nieuwee Verhaal - Dit verhaal gaat over een meisje genaamd Safoera 19 jaar oud.Zij heeft een relatie met haar vriend Abdel.De thuis situatie is heel slecht haar vader en moeder hebben dagelijks ruzie.Haar broer kom achter de relatie van safoera en abdel.. Kom het ooit goed?Tussen haar en Abdel en haar moeder en vader... Ben je benieuwd wat er allemaal gebeurd lees dan dit verhaal. InhoudsOpgave: Deel 1 Deel 2 Deel 3 Deel 4 Deel 5 ©Made by TAWAYIGHETCH~! Laatst gewijzigd door TAWAYIGHETCH~!; 23 december 2009 om 22:14 |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
'Smile.
is offline
![]()
Deel 1: ![]() ‘’ Help help, ‘’zei ik lachend. Abdel moest me weer eens kietelen. Ik kon gewoon niet meer .’’STOP AP, A.U.B.!’’riep ik. Hij stopte gelukkig .’’En beloof je me nooit meer mij een of andere player te noemen’’zei hij.’’Nee, ik beloof je het niet’’.Voordat het uit me mond kwam rennende ik snel het strand af. Voor ik het wist kwam hij achter me aan, ik kon niet meer ik ging stuk van het lachen. Hij haalde me zoals altijd weer in. Hij pakt me vast en ik struikelde over hem voet, daar zat hij dan volop op me .’’En nu?Denk je het zelfde over’’zei hij lachend.’’Nee, abdel ik zal het nooit meer zeggen’’zei ik met een lieve stemmetje in de hoop dat hij van me af ging.’’Haha, gekkerd van me!’’.’’Abdel wil je a.u.b. van me af, je bent te zwaar’’zei ik’.’’Oh sorry schat’’en hij ging gelijk van me af .Ik stond op en abdel hield zijn handen om me middel, ik keek naar de zon die onder ging op het strand. Zo prachtig gewoon, wat hield ik toch van hem .’’Prachtig gewoon die zon ondergang’’zei ik terwijl ik me omdraaiden in zijn armen .Ik keek hem aan en ik kon niet meer uit me krijgen .Het was 5 min stil we keken elkaar alleen aan.’’Wat ben je prachtig,je glinsterden ogen je sprankelden gezichtje je maak me gewoon gek’’zei hij. Ik voelde me wangen rood worden, wejoow ik kon hem gewoon opeten.’’Schatje,ik hou van je!’’.’’Ik ook van jou’’ antwoordde ik .Voor ik het wist voelde ik hem lippen op de mijne, rustig druk hij me naar zich toe. Mijn lippen maakte plaats voor zijn tong en daar zaten we dan intens te zoenen midden op het strand. Het voelde heerlijk maar ik realiseerde me dat dit niet kon .En duwde hem van me af.’’Sorry, abdel maar dit kan en mag niet!’’zei ik.’’Je hoeft geen sorry te zeggen dat moet ik juist doen safoera en daarom zeg ik nu dat het me heel erg spijt en dat niet meer zal gebeuren ’’.Het bleef even stil.’’Abdel, ik ga naar huis het word al laat’’zei ik.’’Is goed safoera ik breng je wel en sorry dat dit gebeurd is ‘’zei hij.’’Nee, abdel je hoeft geen sorry te zeggen het was een geweldige dag ik zal het nooit meer vergeten’’zei ik. Daar liepen we dan het strand af en richting de auto. Het was een geweldige dag. Ik keek op de klok en zag dat het 20:00 was.’’oh nee, ik had me broer beloofd om half 9 thuis te zijn ‘’zei ik tegen abdel.’’Maak je niet druk schat, we zijn er over 10 min’’.Onderweg was het stil,ik genoot om naast hem te zitten we leken wel een getrouwd stel.’’Safoera, we zijn er, moet ik je voor de deur zetten?’’vroeg hij.’’Nee, abdel doe maar twee straten verder’’.’’Oké, schat’’.Opgelucht stapte ik uit .’’Bedankt abdel, het was een geweldige dag om nooit meer te vergeten’’’zei ik verlegen.’’Vond ik ook lieverd, en hou het nog in je hoofd om me nog een player te noemen‘’zei hij lachend.’’Haha, nee dat kan niet meer ik hou te veel van je’’.’’Ik ook van jou safoera, en nu rennen voordat je te laat komt’’zei hij. Ik zei hem gedag en rennende richting mijn huis .Ik bel aan en keek ongeduldig op mijn horloge nog 1 min dan was half 9 .De deur ging open en daar was me broer.’’Net op tijd safoera’’zei hij met een gemeen stemmetje.’’Ja, ik ben altijd top tijd ja’’zei ik lachend, opgelucht dat ik niet te laat was anders kreeg ik een preek van 1 uur of twee. Ik liep de woonkamer binnen en groeten me moeder en vader. Waar het geen goeie sfeer was ,ik zag het aan ze ze hadden weer ruzie gehad .Pff, hou het dan nooit op ?Boos liet ik naar boven en pofte me op me bed. Voor ik het wist hoorden ik ze weer schreeuwen .Nu wist ik het zeker het komt niet meer goed. Boos liep ik naar beneden waar het een dispartij was. Ik kon me niet meer beheersen .’’Houden jullie dan nooit op, wat willen jullie hier mee bereiken ?’’.Het was effe stil.’’Kijk naar malina op de bank, zien jullie niet dat jullie haar een trauma laat op lopen.’’zei er snel achteraan.’’Bemoei je met je eigen zaken ‘’riep me vader boos.’’Dit zijn mijn zaken ja ! jullie laten jullie dochter een trauma op lopen en mij laten jullie mee genieten. dus niet dit moet op houden’’riep ik. Voor ik het wist kreeg ik een klap .Ik was woedend en sprong op hem . Daarzat ik dan midden in een vechtpartij.Ik voelde en harde stoot tegen me voor hoofd. Ik hoorde mijn moeder nog in de verte iets roepen. Maar ik zag en hoorde niets meer alles was zwart. |
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Citaat:
VERDERRRRR ZIEDDD VERDERRRRR ZIEDDD Upp je doet het goed meid.. xx itss_mee
|
|
#4 (permalink) |
|
Banned
is offline
![]()
Rep kracht: 0 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tournooien gewonnen: 1 |
Verdeeeerrr mooiieerdd!!
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
'Smile.
is offline
![]()
Deel 2
![]() Ik ontwaakte uit me slaap, ik keek om hem heen. Het eerste wat me opviel was de witte plafon .Waar ben ik stelde ik mezelf de vraag? Ik probeerde op te staan , maar het ging niet ,Mijn rug leek uit elkaar te vallen, ik voelde niets meer.’’Mevrouw Safoera, je mag niet opstaan’’zei een verpleegster.’’Waarom niet wat is er gebeurd?’’vroeg ik haar.’’Je bent van de trap gevallen en je ouders hadden je gevonden’’zei de verpleegster. ik wist nu wat er gebeurd was, ik zag hoe me vader me in elkaar sloeg. Hoe kon hij zijn eigen dochter slaan. Met tranen in me ogen keek ik me moeder aan die binnen kwam,Ik zag dat me moeder ook begon te huilen.’’Safi, mama niet huilen alles komt goed ‘’stelde ik haar gerust. Even was het stil.’’Safoera, dochter inoe, het komt goed je word beter en ik ga scheiden van je vader’’zei ze.’’Mama, nu begrijp ik waarom jullie altijd ruzie hebben hij kan zich zelf gewoon niet beheersen’’’zei ik kwaad.’’ Safoera, safi wat gebeurd is gebeurd nu moet jij snel weer beter worden’’.’’Ja , yemma je hebt gelijk’’.Ik kwam met moeite overeind, en gaf me mams een dikke kus.’’Safoera ik ga weer ik moet Malina van school ophalen’’.’’Is goed , yemma doe haar de groetje van mij’’zei ik met een lach. Even keek ik naar het plafon ik voel niets mijn benen keken verlamd. Ik hoorde iemand op de deur kloppen.’’Safoera? Zusje van me ‘’hoordde ik mijn broer zeggen. ‘’Heey, redouan’’zei ik vlug. Hij pakte een kruk en kwam naast me zitten.’’Alles goed ?’’vroeg hij.’’Gaat wel , ik voel me voeten alleen niet ‘’zei ik lachend alsof het het grap van het jaar was.’’So so je kan er gelukkig wel om lachen’’zei hij.’’Ewa, ja ‘’.Even bleef het stil , ik keek weer naar het plafon en dacht aan mijn abdel hij moest weten dat ik hier was.’’Maar zusje , ik weet dat je dit niet nu wilt horen maar heb jij geen vriend?’’vroeg mijn broer alsof hij mijn gedachte kon lezen. Moest ik zeggen ?’’Nee, waarom vraag je dat redouan’’.’’Nee, gewoon, weet je het zeker?’’zei hij er achteraan.’’Ja , waarom?’’zei ik dwingend.’’Oké, zusje ik geloof je maar als je wel een heb moet je het zeggen .Je kunt beter eerlijk zijn dan dat je liegt’’zei hij met een knipoog. Ik zag het aan hem hij wist meer .Nadat redouan vertrok pakte ik de telefoon en toetsen zijn nummer in.’’Hallo, met wie spreek ik?’’.’’Heey, met safoera’’zei ik.’’Schatje van me , ik heb zitten te bereiken maar waloe waar zat je ?’’vroeg hij.’’Nou abdel ik zit in de ziekenhuis’’in de hoop dat ik goed zou horen.’’Nee, safoera dat meen je niet heeft jou broer je geslagen alleen omdat hij wist dat ik met aan de telefoon praat ?’’zei hij geschrokken .’’Uuhh, abdel wat zeg jij ?redouan heeft me niet geslagen , hoe kom je daar nou bij?’’Vroeg ik.’’Nou , ik belde je gisteren en iemand nam op , het was zeker je broer’’zei hij.’’Kan wel maar hij heeft me niet geslagen ‘’.’’Hoe kom je dan in het ziekenhuis schatje?’’vroeg jij. Ik kon het niet uit me mond krijgen. Tranen stroomden naar de beneden dat waren tranen van woede en verdriet.’’Safoera , lieverd stil maar, ik kom naar je toe waar lig je ?’’zei hij troostend .Ik hield zoveel van hem, maar nu kon het niet hij kon niet komen dan zou redouan hem zien.’’Nee, abdel het kan niet ,je kunt me niet zien ‘’.’’Safoera , a.u.b. zeg alleen waar je zit , ik kon niet’’zei hij.’’Nee, abdel alleen als je het me belooft’’zei ik.’’Is goed schatje , ik belooft het je!’’zei hij.’’ Ziekenhuis in Eindhoven ‘’.’’Is goed lieverd ik zal zo bij je zijn’’zei hij.’’Nee, abdel je heb het me beloofd’’geschreeuwde ik nog. Hij had al opgehangen, oh nee wat moest ik nu ?Stel dat redouan hem ziet en mijn niet meer vertrouwd , dan kon er niet meer bij. Ik streste me , ik wil lopen. Rustig kwam ik overeind, mijn benen kon ik gewoon niet bewegen .Een voor een pakte ik ze op en zetten ze op de grond. Nu zat ik op me bed, iets in me zei dat ik het kon .Ik probeerde een voet op de grond te zetten en het lukte en nu de tweede .Ik hield me vast aan de muur zo liet ik een paar stappen .Zie je wel je kan het moedigde ik me zelf aan. Bij de spiegel aangekomen schrok ik me terplekke .Was ik dit ? Is dit Safoera?Nee, dit kan niet. Ik keek wel een monster , blauwe oog en schrammen .Eyemma, hoe kon hij me dit aan doen. Met woede stampte ik mijn voet op de grond , aaauuw ik was weer eens vergeten dat het gebroken was. Ik liep terug richting mijn bed,maar net voor mijn bed val ik op de grond. Tfoe, Safoera je lijkt wel een handicap ,zei tegen me zelf.Ik bleef daar 5 min liggen totdat ik een zuster hoorden |
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Banned
is offline
![]()
Rep kracht: 0 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tournooien gewonnen: 1 |
Oeeppzzz!! Gaaaa dOOoOOrr!!
|
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|