|
|
#1 (permalink) |
|
Zo hoort het...
is offline
Geslacht: Vrouw
![]()
Rep kracht: 49 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mijn verhaal over een meisje wiens dromen helemaal geruïneerd word door iedereen om haar heen. Het verhaal is half waargebeurd.
Ihsane= 17 jaar Shayma= 17 jaar Redouan= 18 jaar Yasmina= 20 `Ihsane schiet de bal`.`Nee ik ga der zelf voor`. Even leek de tijd stiltestaan. Met alle dat ik heb trap ik de bal richting het doel. Jah, Jah, YEAHHHHHHHHHH. YEssssssssssssssssssssssssssssssssssss. Ik schreeuwde het uit. Yessss. Alle meiden van mn team sprongen op mij. Ik werd verpletterd. Ze begonnen me te zoenen. Ik werd opgetild. We gingen helemaal los. We hebben gewonnen. Ik heb 10 seconde voor tijd de 1-0 gemaakt. Nu mogen we door naar de kwart-finales. Met een fantastisch gevoel lopen we naar de kleedkamer. `Aplausje voor onze beste speler die ons weer een overwinnig heeft gelevert IHSANE!` schreeuwt de trainer. Iedereen begint te klappen. IK voel me rood worden. De trainer liep weg en we kleden ons uit, iedereen ging douchen maar ik niet. Mag ik niet ik draag hijaab. Ik trok mijn kleding aan en doe mijn hoofddoek goed. Ik paksnel mijn kleding en doe ze in mijn schooltas, zodat mn ouders niet weten dat ik ging voetballen. Snel loop ik naar huis. Ik pak de sleutels uit mn tas en doe heel voorichtig de deur open. Yes niemand is thuis. Ik loop naar richting mn kamer. Opeens hoor ik iemand. Ik kijk om en zie mijn moeder, vader en zus in de woonkamer. vader> Ihsane KOM HIER NU ik> jaah wewe vader> waar kom jij zo laat vandaan? vertel de waarheid ik> Ehmm ik kom van de voetbal training Mijn vader kijkt me met vuur in zn ogen aan Hij loopt op me af hij geeft me een harde klap in mn gezicht. Ik begin te huilen. `Ik heb het je duizend keer gezegt, ik wil niet dat je voetbald. Vroeger toen je klein was vond ik het niet erg. Je bent groot nu. Denk je dat er ooit mensen zijn die je hand komen vragen als je je als een jongen blijft gedragen. Als jij ooit nog naar de voetbaltrainig gaat dat ben ik HITLER` schreeuwd mijn vader
|
#2 (permalink) |
|
Zo hoort het...
is offline
![]()
Rep kracht: 49 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Huilend ren ik naar mijn kamer. Ik gooi mijn spullen van woede tegen de muur. Ik doe de radio aan om karoaan te gaan luisteren. Ik even liggen op mijn bed. Ik die woorden van de imaam binne me laat stromen. Ik loop naar de radio en doe hem harder, ik wil mezelf niet horen huilen. Opeens hoor ik geklop op de deur. `Haaai mongooltje, je bent echt levenloos. Je bent 17. Niet ze gaat iemand zoeken om mee te gaan trouwen. Nee dze mongool gaat voetballen. Soms denk ik echt dat je als een jongen bent geboren.`zei mijn zus yasmina `Heb je niks te doen ofzoo. Als je voor dat komt dan mag je gelijk weer opdonderen. Jongens zoeken? pf ben je gek en dan moet ik zeker in een **** veranderen als jouw. Jaah ik pak niet elke jongen die ik tegen kom. tenminste heb ik wle hersens he.`zei ik schreeuwend. Yasmina kijkt me met grote ogen aan. Opeens rend ze naar haar kamer. Ohh my god, waarom heb ik dat gezegt. Ik wou der geen pijn doen. Maar eigenlijk was zij wel begonnen. Ik loop naar haar kamer. Rustig open ik de deur. Ik hoor gesnik. `Ehmm yasmina het spijt me van nognet, het was niet mijn bedoleing je pijn te doen. Kun je mij vergeven`. `Nee`.
`Jaah dan toch niet, ik doe tenminste mijn best om een goede zusje te zijn` Ik loop weer terug naar mijn kamer. Ik ga in bed liggen en rustig val ik in slaap
|
#3 (permalink) |
|
Zo hoort het...
is offline
![]()
`ihsane waker worden je moet naar school. Het is al 9 uur`. `Shit ik ben te laat`. Ik loop naar mij kast en pak er een bruine broek, bruin met blauwe jurkje en blauwe hoofddoek uit. Na een kwartier was ik klaar. Ik loop naar school.ik loop langs 4 jongens.
jongen1> Psssst a zine. soso mooi koppie. Wollah Marokkaanse schoonheid jongen2> laat haar, ze is van mij ik zag haar als eerst ik> waarom zoek je geen zwerfhond die je kunt ******, in plaats van mij lastigvallen jongen3> ze3ma hard to get, zo mooi ben je niet ik> oké als ik niet zo mooi ben waarom praat je dat tegen me jongen2> saffie laat haar. Kom we gaan ergens anders zoeken. En hij gaf me een knipoog. Ik liep snel door voordat ik helemaal te laat kom. Hijgend kom ik het lokaal in, en plotseling begint iedereen te klappen. Geschrokken kijk ik ze aan. `Ehmmmm waarom klappen jullie, heb ik de loterij gewonnen?`. Niemand geeft antwoordt. Opeens hoor ik iemand zeggen. `Aai zeker zeker, mevrouw Zindedin Zidane`. Ik werd echt rood. Toen zei de leraar dat iemand de wedstrijd van gister had gefilmd en dat ze de video hebben gezien. Met een hoofd zo rood als een tomaat, ging ik naast shayma zitten. `Hey sgatjee van me`zegt shayma.`heey liefiee alles goed nig``jaah duhh altijd met mij met jouw``oh gaat zijn gangetje`. We hebben nog wat gekletst en heel veel gelachen zoals altijd. `welke les hebben we hierna?`vraag ik. `natuur en scheikunde`. `Haahahha meneer kooiman, je weet zelf wat ik bedoel`. ze knikt. De laatste les die we van mnr.Kooiman hadden was echt letterlijk GESTOORD. Ik en shayma zaten samen achter in e hoek van het lokaal. We gingen helemaal doodlachen, maar we wisten niet waarom. Hij werd helemaal gek. hij schreeuwde toen`STELLETJE RANDDEBIELEN DAAR IN DE HOEK, WANNEER GAAN JULLIE NOU JE KOP HOUDEN. nu is het afgelopen. Shayma nu meekomen op de gang hup.`toen moesten we nog harder lachen, iedereen in de klas keek ons aan. `MAAR MENEER IK HAD DE SLAPPE LACH, WAT KON IK ERAAN DOEN. NEE IK GA NIET NAAR DE GANG LEKKER VOOR JE`zei ze schreeuwend. Mnr kooimans gezicht werd helemaal rood, zijn voorhoofd begon te glimmen van de zweet. Zijn hoofd kookte gewoon. hij pakte shayma bij haar arm en sleurde haar naar de gang. En ik moest doodlachen. Ding DONg Ding DOng De bel is gegaan. Ik moet nog even naar mijn kluisje. Ik pak snel mijn boeken en loop naar het lokaal. `Haaaaai meneer`zei ik irriterend. Hij keek me kwaad aan. Shayma kwam naast me zitten. Tot hij opeen zei` Shayma je moet ergens anders zitten, ik wil jullie niet meer bij elkaar hebben. Julie maken gewoon te veel herrie`. Shayma komt naar me toe 4n gaf me een knuffel. We deden heel hysterisch. `nee shayma laat me niet gaan alsjeblieft, laat me niet alleen, ik kan niet zonder je snik snik`zei ik lachend. `Lieverd kijk me aan, je red het wel. Ooit zullen we weer bij elkaar zijn` `NU OP JULLIE PLAATSEN STELLTJE MONGOLEN``aai zeker meneer nieuw scheldwoord geleerd`zei ik Hij keek me strak aan. Ik werd echt bang.
|
#4 (permalink) |
|
Zo hoort het...
is offline
![]()
Ik ontweek zijn blik, opeens kwam onze directrice binnen. En achter haar komt een heel mooi hoofdje tevoorschijn. Toen ik hem duidelijk kon zien werden mijn ogen groot. Hij is de mooiste jongen die ik in mijn leven heb gezien. Groene ogen, getinte huidskleur, zwarte stekeltjes en mooie kleding. Ik stond echt gewoon met open mond te kijken. Hij keek ook nar mij en gaf me een knipoog. Ik voelde gewoon dat ik rood werd. Ik luisterde niet naar wat ze zeiden. Het enige dat ik hoorde was dat tie redouan heet.
Ik keek in mijn boek maar mijn hoofd was er niet bij. In mijn hoofd leek het wel de Haagse Markt. Toen zag ik dat hij mijn richting opliep. `sorry, vind je het erg als ik naast je kom zitten?`zei hij lief. `nee hoor ga je gang`zei ik blozend. De hele les voelde ik zijn ogen op mijn gezicht prikken. Ik draai me om. We keken elkaar even aan, maar het leek wel een eeuwigheid te duren. `mag ik weten hoe deze mooie dame heet?` zei hij. Ik kon wel springen van blijdschap. Hij noemde mijn een mooie dame OMG. `ehmm ik heet ihsane``Mooie naam echt apart``dank je wel``je bent echt mooi als je bloost``Dus daarom laat je me blozen`. en zo gingen we verder praten. Aan het eind van de les hebben we nog telefoon nummers uitgewisseld. Ik leek wel verliefd. Maar kan dat wel in een kwartier?
|
#5 (permalink) |
|
Zo hoort het...
is offline
![]()
In mijn hoofd dacht ik van kan niet hij is gewoon lief. Shayma werd door meneer kooiman naar binnen geroepen .Ik schreeuwde haar na dat ik bij de kluisjes wachtte. Opeens botste ik tegen iemand op en viel op de grond ik pakte mijn hoofd vast omdat ik me even duizelig voelde iemand reikte me zijn hand en zei onschuldig: sorry gaat het. Zijn stem kwam me heel bekend voor ik keek omhoog en toen pas zag ik dat het redouan was. Ik pakte zijn hand en werd in een sec omhoog opgetild het was zo snel dat onze gezichten gevaarlijk dicht bij elkaar waren . Hij keek me diep in mijn ogen aan maar ik wendde mijn gezicht beschaamd af . Ik zei dankjewel en liep in volle vaart naar de kluisjes ik maakte mijn kluisje open en hoor iemand lelijk neuriën ik moest lachen. Terwijl het redouan was die zijn kluisje boven mij openmaakte pas toen er werd gekucht keek ik op en zag dat het redouan was.
Ik= oh jij bent het .hoi Redouan= Zo te zien heeft het lot ons weer een stap dichter bij elkaar gebracht zegt hij lachend. Ik gaf hem een speelse stomp . In de verte zag ik dat shayma kwam. Ze gaf me een worstelknuffel wat we al 3 jaar doen voor de grap. Shayma had niet in de gaten dat er iemand bijstond ik duwde haar rustig van me af en stelde haar voor aan redouan . Ik= Shayma dit is redouan en redouan dit is shayma mijn beste vriendin. Redouan= aangenaam kennis te maken.beste vriendin van deze schoonheid. Shayma= aangenaam redouan maar ze is van mij zei se speels. Ik keek blozend naar de grond . shayma en redouan begonnen een kort gesprek te voeren terwijl ik in de zevende hemel lag te dromen. Uit het niets kreeg ik een klap op me hoofd van shayma ze zei dat ze haar hoofddoek zou gaan makend en ik hier op haar moest wachten. Ik stemde in en bleef achter met redouan. Er viel een korte stilte tot redouan die verbrak met de woorden die ik liever niet wil antwoorden. Redouan= En heb je iemand op het oog.? Ik= ik zweeg en dacht aan amine ik vond hem leuk maar nu ik redouan heb gezien is amine niets vergeleken met amine alleen dat ik weet is dat amine een hele mooie innerlijk heeft. Redouan= Heb ik iets verkeerds gesegd? Ik= nee hoor en ik heb niemand op het oog. Ik zag dat hij het niet geloofde maar hij vroeg gelukkig niet verder. Ik voelde me wel schuldig weet niet waarom en jij?? Redouan= Hij zei nee maar het begint al te groeien en schonk me een knipoog. Shayma = Nou ik ben terug kunnen we? Ik= Ja hoor we kunnen. Shayma gaf een hand aan redouan ik deed het zelfde maar bij mij gaf hij een zachte kneepje en zei ik bel je maar wel opnemen Ik knikte en liep met shayma het school uit. Het was best vroeg 1 uur pas. We liepen langs een twee grote velden want alleen via deze kant kunnen we de bus pakken. Ik smeekte shayma om een kwartier me de meiden te voetballen na veel gesmeekt te hebben stemde ze in. Na kwartier gevoetbald te hebben schopte shayma de bal heel hoog het kwam neer bij de veld tegen over ons waar de jongens voetbalden. Zoals gewoonlijk haal ik de bal. Een jongen wou terug schoppen maar ik was al aangekomen om de bal zelf te pakken. Ik zei dankjewel. Toen zei de jongen graag gedaan maar ben ik goed genoeg om te mogen weten hoe je heet . Ik keek op en zag twee grijze mysterieuze kijkers mijn ogen bleven hem aan te staren. Tot hij me aantikte en zei heb je een spook gezien ik bloosde ik wou door de grond zakken……………..
|
#6 (permalink) |
|
Zo hoort het...
is offline
![]()
Maar hield me groot toen schoot het me binnen het was de jongen die me verdedigde in de ochtend. Van dat ik geen slet was ik vormde een glimlach uit het niets.
Ik= Uhmm d.d.dankjewel wel va.van ochtend stotterde ik eruit. Hij lachte Hij= geeft niet , die jongens moeten weten bij wie ze dat soort grappen uithalen en bij zo’n een nette dame zoals jij hoort dat niet. Ik= blozend zei ik dankjewel. Hij= Het is leuk als je bloost zei hij grijnzend , maar hoe heet jij eigenlijk? Ik= uhm ikke? Hij= ja wie anders zei hij lachend. Ik= blozend zei ik ihsane in mijn gedachte( oh mijn god waarom zet ik mezelf voor schande ik kan toch ook normaal praten of begin ik ook al voor mijn gevoelens op te krikken mijn verstand zegt nee maar mijn hart zegt ja)en jij? Hij= Ik heet Bader aangenaam kennis te maken zei hij met een grijns en trouwens jou naam is heel apart nooit van gehoord. Wil je keertje afspreken misschien? Ik= mijn gedachte ( wajoow ik wil niet antwoorden) Hij= En?? Ik wist me geen houding meer, opeens kwam shayma gelukkig aanrennen en stopte ze wist niet dat er iemand was ,weer niet ( zij is iemand die niet op mensen let om haar heen maar wie ze nodig heeft gekke). Shayma= Ihsane ik zei ga de bal halen en niet kopen volgende keer ga ik wel losert zei ze lachend en hijgend tegelijk. Ik= uuuhh shayma dit is Bader. Bader dit is shayma . Toen kwam de vriend van bader………
|
#7 (permalink) |
|
Zo hoort het...
is offline
![]()
En zei precies hetzelfde wat shayma zei alleen zei hij de boys wachten erbij . Hij keek op en zag mij en shayma.
Jongen= ooow hallo dames. Ik= halo piepte ik. Shayma = heey . Bader= Younes dit zijn ihsane en shayma. Younes= ewa wie zijn ze? Bader= Ik ken shayma niet maar ihsane wel zei hij met een knipoog maar ik weet wel dat shayma haar beste vriendin is. Ik= ik knikte maar ja Shayma= maar sorry ihsane en ik moeten er vandoor zei ze met een glimlach . Bader= Ok is goed ik zie je later en vooral jij ihsane Younes= beslama. Redouan’s perspectief: Wajow die ihsane moet ik voor soufian laten werken want met haar aan zijn zij denk ik wel dat ie heel veel gaat verdienen , alleen moet ik weten hoe ik dat ga aanpakken want ik heb gehoord van een boys dat ze heel moeilijk is om te pakken. Maar verdient ze dit wel ? Mijn verstand zegt ja en mijn hart zegt nee ze is moslima ! met tegenstrijdige gevoelens loop ik naar de bus. Bader en younes perspectief: Bader : wajooow die ihsane he ze geeft me een goed gevoel ik wou dat ik haar nu naast me had. Younes: je kent haar maar pas asahbi wat is er met jou Bader: nou en dan het voelt gewoon goed . Younes: wat jij wilt maar ik wil verder gaan voetballen als je het niet erg vind. Bader was ergens anders in gedachte tot younes hem aantikte Younes’: bader is in love oelalalaalalalal zei hij met een verwijfd stem Bader: gedraag je a sahbi en gaf younes een harde stomp in zijn zij Younes: aaaaauwww!!!!schreeuwde hij eruit ik maakte maar grapje sorry kan ik er wat aan doen als je verliefd bent en nam een sprintje want hij wist dat hij trap zou krijgen van bader. Na 5 minuten rennen vielen bader en younes op de grond en begonnen te stoeien. Er liep een meisje langs met een kort rokje een diepe inkijk in haar haltertop grote blonde krullen en hoge hakken we bleven met open mond kijken naar haar tot ze viel . we begonnen hard te lachen en zagen dat ze rood haar rokje recht streek en ons aankeek. Bader zijn hart stond stil is dat nou kautar nee joh kan niet zei is niet zo ik liep met lood in me schoenen naar haar toe…………..
|
#8 (permalink) |
|
Zo hoort het...
is offline
![]()
Ik= katouar ben jij dat
Katouar= Laat me met rust zei ze met vochtige ogen. Ik= wat is er gebeurt. Kautar= Moet je aan die best vriend van jou vragen zei ze bijna half snikkend Ik= kautar seg dat aub noooit meer hij is mijn beste vriend niet meer na wat hij heeft gedaan aan de meisje van wie ik hield ik kijk vol afschuw naar hem zei hij kwaaad. Kautar= redouan heeft me ingebracht zei ze stotterend . Ik= waar in gebracht vertel me niet in die ik maak hem af klaar waar is hij schreeuwde hij kwaad. Kautar = mijn ouders hebben mij ook uit huis getrapt en kwam in mijn handen helemaal snikken er kwam geen einde meer aan haar tranen. Ik= ik voelde woede in me. Kautar waarom heb je dit aan zoiets trek jij niet aan. Kautar= dit is het enige wat ik heb gekregen van een paar meiden die daar werken. Ik= kom ik zorg wel voor kleding. Maar waar slaap je. Kautar= elke dag ergens anders ik ben gewoon verstoten bader en weer huilde ze erop los…….. Ihsane perspectief: Ik ging ff wat voetballen en daarna werd het tijd om naar huis te gaan ik nam afscheid van shayma, ik stopte de sleutels in het sleutelgat en maakte de deur open, en voor ik het al wist riep mijn vader me. Pa= waar was je Ik = school Pa= ga naar je moeder toe ga haar helpen met eten. Er gingen drie jaar voorbij ondertussen was yasmina getrouwd met een hele lieve jongen ik kon met hem opschieten. Bader had Redouan gepakt en hem bedreigt Ihsane wist nog steeds niet wat redouan voor werk deed . Het was redouan nog steeds niet gelukt om ihsane te laten werken voor zijn vriend. Shayma en ihsane werden steeds meer dikkere vrienden van elkaar………………
|
#9 (permalink) |
|
Zo hoort het...
is offline
![]()
Ihsane perspectief:
Ik kom binnen en gelijk roept mijn vader mij. Ik= ja papa Pa= je moeder wilt met je praten Ik= waar is ze Pa= in de keuken, en waarom speelde jij in het weekend voetbal hè vertel me en trok me aan mijn hoofddoek ik schreeuwde laat me los tot hij losliet en met een grijns zei: Maar het komt goed alles is geregeld. Ik= wat komt goed hè wat dat je me in een dag opsluit of uithuwelijkt dat je me niet meer ziet of ondervraagt toch mijn gedachte:shit waarom zeg ik dit daarlijk doet ie het echt) Mijn pa keek grijnzend verder ik had hier een slecht gevoel over. Ik liep naar de keuken en zag mijn moeder huilend zitten ze bleef maar jammeren van sorry bentie sorry benti. Ik= mama wat sorry waarom zeg je sorry Ma= ik kon echt niets meer doen Wat bedoelt mijn moeder ik liep naar haar toe n veegde haar tranen weg . mijn vader kwam binnen mijn moeder draaide haar gelijk om. Ik vond het raar ik besloot maar snel een douche te nemen en daarna te slapen. Ik droomde dat ik vandaag zou trouwen maar ik zag niet wie die jongen was. Ik schrok ervan op ik keek naar de klok het was pas 1uur ik viel en kwartier later weer in slaap en weer kwam de zelfde droom ik werd weer wakker het voelde raar aan alsof het een teken was. De hele avond ging het zo door maar ik maakte me niet druk om het is gewoon een droom joh mijn vader klopte heel hard aan de deur. Pa= ihsane opstaan nu of ik haal je daar zelf weg. Ihsane= waarom het is weekend laat me slapen. Pa= ihsane ik zei nu!!!!! Ihsane= ik stond op want als mijn vader zegt dat ie het doet doet hij het ook echt. Ik ben al wakker. Ik ging een snelle douche nemen daarna had elwoedoe gedaan en het gebed verricht. Ik wou net de trap aflopen opeens rennen er overal kleine kinderen door de gang .ik bleef verbaasd kijken het is maar 10 uur en ik heb al zoveel bezoek ik keek op de klok ik schrok het was al 3uur de droom duurde waarschijnlijk zolang maar wat is er hier dat er zoveel bezoek zijn en wie zijn die andere kinderen??veel vragen gingen er door me heen…………….
|
#10 (permalink) |
|
Zo hoort het...
is offline
![]()
Ik liep naar keuken en opeens trok me moeder mij weer naar mijn kamer ze begon weer te zegge sorry benti maar ik kan er niets aan doen en begon weer te huilen.
Ik= mama wat is er aan wat kon je niets meer doen is yasmina dood ofso wat is er zei ik paniekerig . Mama= nee er is iets mis met jou Ik= nee hoor mij mankeert mij niets Mama= sorry dat ik het zeg maar je vader heeft je al half jaar geleden uitgehuwelijkt je weet toch die mensen die half jaar geleden hier waren dat was mijn vriendin niet die mensen kwamen om je hand vragen en snikte weer heel hard Ik zakte naar grond en bleef maar huilend schreeuwen nee dat kan niet waarom hebben ze me dan niet me die jongen laten praten waarom hebben ze niet me mij de datum geprikt ik zou toch nee zegge maar waarom is er niets aan mij gevraagd. Mama= benti sorry maar die vader is jou vaders vriend en ze hadden alles al geregeld ik kon niets doen anders moest ik het huis verlaten en dat wou ik niet sorry wollah ik heb spijt ,en ook zij zakte door de grond en vroeg om vergiffenis yarab vergeef yarab vergeef wat heb ik mijn dochter aangedaan. Opeens werd er geklopt aan de deur. Mijn moeder en ik veegde onze tranen weg en zeiden wie. Ik ben het je oma ik kom je feliciteren a benti . ik seinde me moeder van nee ik wil hier even blijven . mijn moeder zei tegen mijn oma dat ik aan het bidden was. Toen zei oma dat ze dan maar naar beneden ging . Ik= met tranen vroeg ik hoe heet die jongen Mama= redouan Ik= bij die naam stokte mijn adem nee het kan hem niet zijn vandaar dat ik hem misschien lang niet meer heb gezien of gesproken. Mama= ga douchen je hebt geen keus meer je weet hoe je vader is Ik= nee ik wil niet mama a.u.b. Mama= ik kan er niets meer aan doen ze aaide me en liep me kamer uit Ik kan dit niet aan nee hoe kon mij vader hoe!!!!!! En sloeg de kussen hard Ik bleef maar snikken aan de tranen kwam maar geen einde, dus daar had mijn vader het over Weer snikte ik d8 ik ga redouan sms'en van wat ie vandaag gaat doen voor de zekerheid. Sms van mij naar redouan: Heey alles goed en ga je vandaag iets doen Xxihsane 5 min later: Het gaat slecht sorry ihsane dat ik jou dit nieuws vertel maar ik kan niet meer verder met je Dikke kus redouan Stuurde terug: Hoe bedoel je?? Sms redouan: Kom naar park bij de centrum om 4 uur Dikke kus redouan Zonder twijfels nam ik een snelle douche en trok snel mijn lingerie aan en een witte linnen broek een tuniek erover en een hoofddoek. Ik ging sluipend naar beneden en gelukkig was de deur van de woonkamer dicht, ik trok snel mijn witte ballerina aan en sloot de deur rustig dicht. Ik pakte de bus en kwam bij het parkje aan ik keek rond maar zag niemand opeens zette iemand zijn handen op mijn schouders en draaide me om en ja ik keek in hele mooie ogen die verdriet toonden. Ik= hoi zei ik met een piepstem want ik wist dat ik weer in tranen zou barsten. Redouan= heey zei hij ook me een piepstem alsof hij ook zou huilen Ik= waarom kun je niet meer met mij doorgaan zei ik met een verdrietig stem Redouan= sorry maar ik ben uitgehuwelijkt Ik= ik wist niet wat ik moest voelen want ik was blij maar ook heel verdrietig ik barstte in tranen . Redouan= sorry dat het zo moest aflopen maar ik kan niet anders als ik niet met dat meisje trouw word ik door mijn vader hij wil me dan niet meer als zoon Ik= maar waarom Redouan= uhmmm Ik= mijn gedachte hij verbergt iets denk ik Maar ik moet je ook iets vertellen ik ben ook uitgehuwelijkt ik wist niets en vandaag is opeens mijn henna dag ik wist het niet eens waarom doet mijn vader mij dit aan en zakte in elkaar. Redouan= verbaasd keek hij me aan dus je wilt zegge dat jij en ik samen gaan trouwen Ik= ik knikte …………………………
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|