|
|
#21 (permalink) |
|
Zo hoort het...
is offline
Geslacht: Vrouw
![]()
Rep kracht: 49 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Toen ze klaar waren zei Shayma dat ze even Ihsane`s ouders zal bellen om hun te informeren. En ze liep de kamer uit.
Ihsane= Nou wat sta je daar nog als een randdebiel kom bij mij zitten. Ik heb je gemist. Ik ging bij haar zitten. Er was even een akelige stilte. Ik kon het niet meer inhouden. Ik= Ihsane het spijt me zo. Ik weet dat dit allemaal door mij komt. Ik had nooit gedacht dat het zo ver zou komen dat ik het belangrijkste in mijn leven zou kwijt raken. Het spijt me zo kun je mij vergeven? Ik hou van je. En ik begon weer als een klein kind te huilen Ze nam me in haar armen. Ihsane= Lieverd wat zeg jij? Dit is allemaal jouw schuld niet. Dit komt door mij omdat ik niet opletten en door een vrachtwagenchauffeur die niet op de rem kan trappen. Hoe kom je de bij dat dit jouw schuld is. Ik= Lieverd en als je niet met me wil trouwen dan is dat ook goed. Ihsane= Het is niet dat ik niet met je wil trouwen. Het is dat ik er nog niet klaar voor ben. Dat moet je begrijpen. Ik=Ik begrijp het. Als jij niet wil wil ik ook niet. Ik zal onze ouders overhalen. We knuffelde weer. Ik ben altijd zo gelukkig als ik in haar armen ben.
|
#22 (permalink) |
|
Zo hoort het...
is offline
![]()
Rep kracht: 49 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En ze drukte een klein kusje op mijn lippen. Op dat moment kwamen Ihsane`s ouders binnen.
Moeder= IHSANEEE BENTI. HAMDOELLILAH JE BENT WAKKERRR. A LEYEMAA. IK DACHT DAT IK MIJN MEISJE KWIJT WAS. Haar moeder rent op Ihsane af en knuffels haar helemaal dood. Ihsane begon te huilen van blijdschap. We kletsten nog wat toen kwam er een dokter om te zeggen dat het bezoekers uur voorbij was. Iedereen nam afscheid en liep de kamer uit. Ik wou niet weg, ik blijf liever bij mijn Ihsane. Er kwam weer een dokter langs. Ik= Ehmm sorry. Ik wil hier graag overnachten kan dat? Dokter= Natuurlijk kan dat. Ik kom zo bij u. Ihsane= Blijf je bij mij slapen? Ik= Ahahaha natuurlijk. Dat is wat ik de hele week heb gedaan. Ihsane= Dank je wel. Ik vind dit ziekenhuis maar eng. Ik moest lachen. Ik ging bij haar in bed liggen. En sloeg mijn armen om haar. Ik= Beter? Ihsane= Veel beter. Zo vielen we in slaap.
|
#23 (permalink) |
|
Zo hoort het...
is offline
![]()
Ik was onderweg naar mijn nicht. Aangekomen.
Ik= Haai lievelings nichie Ikram (nicht v. Bader)= Salaaam neef Ik= Koulshi mlih ( alles goed) Ikram= hmdl met jouw Ik= goed goed. Maar ik kom omdat ik je hulp nodig heb. Ikram= met wat? Ik= Jij weet toch hoe je shor doet bij mensen. Ikram= ja. Hoezo Ik vertelde haar het hele verhaal. Ikram= ewa waar wacht je op. Heb je iets met haar DNA derop. Ik dacht even na. Toen dacht ik opeens aan een zilveren haarklepje die ze vroeger kwijt was maar die hda ik altijd bij mij in het handschoenenvakje. Ik ging het snel pakken en liet het aan ikram zien. Ikram= Perfect. Even later waren we klaar. Ze gaf me het speldje terug en zei dat ik het aan Ihsane moest geven en dat ze het moest indoen. Ik reed gelijk terug naar het ziekenhuis. Ik liep naar haar kamer en deed de deur voorzichtig open. Ik zag haar daar slapen in Redouan`s armen . Ik liep naar binnen en deed het speldje in haar haar. En liep voorzichtig weer weg. De volgende dag. Ihsane`s perspectief Mijn ogen gingen langzaam open. Ik voelde me even duizelig. Ik wou opstaan maar ik voelde 2 armen om me heen. Ik draaide me om en zag een jonge man liggen. Ik werd boos en duwde hem het bed af. Ik= Klootzak hoe durf je me aan te raken schreeuwde ik. Hij keek me verward aan. Redouan= Ihsane gaat het wel goed. Ihsane= Hoe weet je mijn naam? Klootzak. VERTEL OP. Redouan= Wat is er met jouw? Wacht ik ga een dokter halen. Nog voordat hij de kamer uit liep. Gooide ik mijn schoen tegen zijn hoofd. Toen gooide ik mijn andere schoen. Redouan= AHHHHHHHHHHH weet je niet meer wie ik ben. Ihsane= Ik heb jou nooit gekend. Klootzak ga weg en kom nooit meer terug. Redouan= weet je echt niet meer wie ik ben? Ik ben het Redouan we hebben al 4 jaar een relatie. Weet je dat niet meer. Ihsane= Relatie? Met jouw? De enige van wie ik hou is BADER. Redouan= WAATTTT
|
#24 (permalink) |
|
Zo hoort het...
is offline
![]()
Redouan= Ben je ziek oelle? Wacht ik ga snel een dokter halen, blijf liggen.
Voordat hij de kamer uit was gooide ik mijn schoen tegen zijn achterhoofd. Redouan= Auuw waar was dat voor nodig? Ik= Ik weet nog steeds niet wie je bent hoor, dus volgens mij moet je een dokter halen voor jezelf. Redouan= Je maakt volgens mij geen grap. Weet je echt niet meet wie ik ben? Ik = Nee Redouan=En bader ken je opeens wel.
|
#25 (permalink) |
|
Zo hoort het...
is offline
![]()
Redouan= Weetje Ihsane laat ook maar. Blijkbaar weet je hoe je een persoon die van je houd kunt kwetsen. Ik wens je sterkte en geluk in je leven. Ik hoop dat je gelukkig bent. Als je ooit besluit om normaal tegen me te doen. je hebt me nummer.Doei
En hij sloeg de deur keihard achter zich dicht. Ik probeerde me te herinneren wie die jongen is. Ik ging even liggen. Opeens herinnerde ik me alles. Maar hoe heet hij? Iets met de R. ik dacht na maar ik kon me gewoon niet herinneren hoe hij heet. Zo viel ik in slaap. Ihsane= REDOUAN ik werd wakker uit mijn korte dutje. Hij heet Redouan. Wat heb ik gedaan? Ik begon te janken als een klein kind. Wat heb ik gedaan. Ik huilde zeeen van tranen. Ihsane= Waar is mijn telefoon. Ik moet hem bellen, ik wil hem niet kwijt. Ik wil dat we samen oud worden. Aaaaaah snik snik Ik pakte mijn telefoon en belde hem op. Shit voicemail. Ik spreek wel wat in. Ihsane= PIEP REDOUAN ALSJEBLIEFT ALS JE DIT HOORT BEL ME GELIJK. IK WEET NIET WAT ER MET ME AAN DE HAND WAS. IK KAN NIET ZONDER JE. SNIKSNIKSNIK IK HOEF BADER NIET MAAR JOU. REDOUAN IK HOUVAN JE. BEL ME TERUG ALSJEBLIEFT. IK WIL JE NAAST ME HEBBEN. En opeens ging de telefoon uit. Fuck batterij is leeg. En ik ging verder met huilen. Ik ging liggen op mijn bed. Ik besloot om maar naar het parkje te gaan dat hier bij het ziekenhuis ligt. Ik haalde mijn deken weg. Aaaaaaaaaah. WAT IS DIT? __________________________
|
#26 (permalink) |
|
Zo hoort het...
is offline
![]()
WAAAT IS DITTT? Mijn benen waren helemaal paars met groen. WAT IS ER MET ME? Ik begon heel hard te janken. Aaaaaaaaah sniksnik. Wat moet ik doen? Dokter. Ik drukte snel op het knopje zodat er iemand langs komt.Na een minuutje kwam er een zuster binnen. Ze keek me heel vriendelijk aan toen ze binnen kwam maar haar gezicht veranderde gelijk toen haar blik op mijn benen viel. Ze draaide zich om een rende met een vaart naar buiten. Nog geen seconde later kwamen er 4 doktoren en 2 zusters binnen. Met allerlei rare machines. Schreeuwend commandeerden ze elkaar. Ik probeerde er steeds bovenuit te komen maar het lukte niet.
Ik= WAAAT IS ER VERDOMME MET ME AAN DE HANDDD? Allemaal keken ze me geschokt aan. Dokter= Mevrouw dat weten we niet precies. We moeten zo snel mogelijk een scan van uw benen maken. Voor dat ik het wist reden we naar de scan-kamer. Alles gebeurde zo snel iedereen om me heen rennend, schreeuwend. Toen werd alles opeens zwart voor me ogen. Waar ben ik? Ik lig in mijn bed met mijn familie om me heen. Huilend. Waarom huilen ze? Ik keek mijn moeder aan. Jemaa waarom huil je? En ze huilden nog meer. Ik keek omhoog en zag dat het plafond zwart was. Toen was mijn familie weg. Alsof ze door de grond waren opgegeten. Alles was weer zwart. Waar ben ik? Ik was zo bang. Heel hard schreeuwde ik Ayat al Koersie. Want dat is de surah tegen angst., zoals mijn vader altijd zei. Vroeger toen ik bang was ofzo. Voor iets. Dan schreeuwde ik het uit en dan ging het weer wat beter. Maar hoe vaak ik het ook uit schreeuwde ik was nog steeds bang. Ik keek in de zwarte wolk, toen zag ik iets, iets glinsteren. Ik kneep mijn ogen dicht om goed te kunnen kijken wat het was. Het voorwerp kwam steeds dichter en dichter en dichter. Tot ik het in mijn hand had. Ik schrok zo erg. Het was een mes. Wat betekent dat. ik werd nog banger. ik huilde nog harder. Ik wil de mes loslaten maar het lukte niet. Toen was de mes weg. Gewoon in een seconde was ie weg. Ik keek weer naar mijn handen. en ik zag bloed, heel veel bloed. Op de grond. Het leek wel een waterval die maar blijft stromen. Ik kneep mijn ogen dicht. WANNEER HOUD HET OP? JARRABI LAAT HET OPHOUDEN. Toen zag ik weer licht. Ik keek naar een dokter die me heel raar aankeek. Dokter= mevrouw mevrouw. Is alles goed? Ik= Ehmmm waar ben ik? Dokter= In het ziekenhuis. We gaan nu beginnen aan de scan. Ik wil dat u zo stil mogelijk ligt. Hoe minder u beweegt hoe meer we kunnen zien op de foto. ik herinnerde me opeens alles weer. De droom. Of was het een voorspelling. Allah weet het. Daar ging ik dan In de machine. Ik voelde een rilling door me hele lichaam. Ik dacht nog steeds aan die rare droom.
|
#27 (permalink) |
|
Zo hoort het...
is offline
![]()
Na dat se klaar waren met de scan vroeg ik e wat er aan de hand was maar ze zeiden dat ze die foto nog naar de laboratorium moesten sturen en wel zo snel mogelijk de conclusie ervan trekken. Redouan’s perpectief: Tfoeee nu weet ik waarom ze ging wegrennen toen we bij het park waren .ze was zeker kapot van dat ze niet met hem kon trouwen maar dat ze moest trouwen met mij ze vind me een mislukkeling . Ik moet nu gewoon verdwijnen van hier ik wil hier niet meer blijven .en schopte een blikje weg . opeen voelde ik mijn telefoon trillen ik keek en zag dat het ihsane was ik ging niet opnemen opeen kreeg ik bericht er stond in dat ik voicemail had en wist dat het van ihsane was dus liet het maar gaan. Ik kwam thuis aan n ruimde mijn spullen op ik wou weg ik d8 aan mijn broer in utrecht dat gaan mijn ouders vast wel goed vinden ik ga daar een baan zoeken en stop met het vuile werk het bracht me toch alleen maar in de ellende. Bij ihsane terug Ik ging weer dromen over een mes die in me handen was en dat er een snee in kwam ik schrok weer op. Dokter: we hebben de uitslag gekregen over je benen Ihsane: en wat is het vroeg ik nieuwsgierig en opdringerig Dokter: hij begon te lachen en zei het is niet om je druk over te maken je benen hadden gewoon wat extra bloed nodig de kleur trekt wel weer op . Ihsane: pfffffffffffffff gelukkig Dokter: oowhjah en nog iets zodat je niet gaat schrikken het paarse heeft te maken van dat benauwdheid die trekt wel snel weer op maar dat groene blijft daar wel wat langer want dat zijn namelijk blauwe plekken die verkleuren. En als er iets is gewoon op de knop drukken Ihsane: dankjewel meneer De dokter liep weg en weer d8 ik aan die mes ik probeerde in slaap te vallen wat wel aardig lukte na een half uur. Ik droomde weer over die mes maar nu zag ik een persoon bij ik probeerde mijn ogen heel erg tegen elkaar te dichtknijpen om te kijken wie en opeens verdween alle weer…………..
|
#28 (permalink) |
|
Zo hoort het...
is offline
![]()
Een paar dagen later werd ik ontslagen uit het ziekenhuis. Iedereen was blij. Ik was alleen blij dat ik in mijn eigen bedje kon liggen. Ik lag in bed en belde Shayma op.
tuuut tuuut. Shayma= YOYOYO Ihsane= Ewaaa zinaaa Shayma= Ihsane? Ben je al uit het ziekenhuis? Ihsane= Jaaah. alles goed meid Shayma= Met mij is het goed. De vraag is hoe gaat het met mij? Ihsane= Hmdl. dat is alles wat ik kan zeggen. Maar lieverd ik belde alleen om te vragen of je straks langs kan komen ik moet je wat vertellen. Shayma= Natuurlijk beertje(zo noemt ze me altijd omdat ik nogal mollig en lang ben) over een half uurtje ben ik bij jou thuis. Ihsane= Safie is goed, Hou je rustig. Ciaooo en ik hing op. ik stond op en liep de trap af naar de woonkamer. Voor dat ik de kamer in wou lopen hoorde ik mijn moeder en vader praten. Vader= Ik weet niet maar ik denk niet dat we haar moeten laten trouwen met Redouan. ik heb het een en ander gehoord over hem. Moeder= Wat heb je dan gehoord? Vader= Ik liep naar de moskee toen hoorde ik iemand zeggen dat Redouan in vrouwen handelt. Ik heb het hem gevraagd hij zei nee. Maar iets deugt niet aan hem. Ik stormde de kamer in. Ik= WAT HEB JE GEHOORD? Vader= Niks hbiba . Waarom kom je uit je bed. Je moet uitrusten en hij stuurde me naar de kamer. Even later kwam mijn moeder de kamer binnen. Moeder= Hbiba wil je wat eten? Ik= Wat heb je gehoord over Redouan? Want ik wil namelijk met hem trouwen. Moeder= Lieverd na alles wat er is gebeurd willen we je niet loslaten. we willen je niet laten trouwen. ik zie nu in dat je te jong ben. Ik= Maar.... de bel ging. Moeder= Ik ga even kijken wie het is. Ik= Als het Shayma is stuur haar dan naar boven oké. mijn moeder gaf me een knipoog en liep weg. Even later hoorde snel voetstappen op de trap. Ik keek naar de deur en ik zag Shayma de kamer in sprinten en ze besprong me. Shayma= HBibaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ze schreeuwde het uit. Ik= Wil je van me af gaan, ik kan niet ademen. Shayma= HHhahhahhaaaaa ewaaaaa wat wou je zeggen beertje
|
#29 (permalink) |
|
Zo hoort het...
is offline
![]()
Ik= Shayma ik moet je wat vertellen.
Ze keek me met grote ogen aan Ik= Wil je me niet zo aankijken alsjeblieft Shayma= Ewa zied zeg dan ik ben nieuwsgierig Ik= Oke. Nou kijk. Toen ik in het zieken huis lag.... en ik vertelde haar het hele verhaal over die rare droom Toen ik klaar was wachtte ik op haar reactie. Shayma= Lieverd dat zijn maar dromen. Die dromen bestaan niet. Onmogelijke dromen. Je moet er je niks van aantrekken joh. Alles wordt nu beter. En inshalah zal je trouwen en kinderen krijgen. Je wordt gelukkig met Redouan. Ik= Ja zal wel. Ik heb net benden gehoord dat mijn vader geeft gehoord dat Redouan in vrouwen handelt. Maar ik geloof het niet. Hij zou dat gewoon niet doen. Ik ken hem. Ze werd helemaal rood. Ik= Zina is er iets? Ik keek haar heel strak aan. Shayma keek me aan. Ik= SHAYMA VERTEL OP Shayma= wat? er valt niks te vertellen? Hoe kom je daar nou bij. pfff Ik keek haar weer aan. Ik= Shayma ik ken jouw lang genoeg om te weten dat JE IETS VOOR ME VERBERGT. DUS VERTEL OP. Shayma= Oké maar beloof je dat je niet boos word. Ik= Dat kan ik niet beloven. Shayma= Oke. Toen jij pas Redouan leerde kennen heb ik zo van mensen gehoord dat hij vrouwen gebruikt om geld te verdienen. Ik hoorde dat hij meiden in de prostitutie bracht. En dat hij heel veel geld verdiende. En elke dag hoor ik het zelfde. Maar ik wou je niks vertellen want ik wou je kwetsen, want ik zag hoe verlieft je hem altijd aankeek. Maar ik wou ook voorkomen dat het bij jouw zal gebeuren. Dus op een dag ging ik naar Redouan en ik heb hem alles verteld. En ik heb gezegd als hij jou wat aandoet ga ik naar de politie. En hij zei dat hij van je hield. Ik vertrouwde hem. En hij vertelde ook dat hij er allang mee gestopt was. En een paar dagen later hoor ik van een mattie dat hij tegen zijn vrienden heeft verteld dat hij heel veel geld met jou kan verdienen. En ik werd zo kwaad. Ik ging naar hem toe en zei dat als hij jou met 1 vinger aanraakte dat ik gelijk naar de politie ging. Hij werd bang en zei dat hij het wel van plan was, maar dat hij het niet meer ging doen. Maar lieverd hij is verandert. Hij bid nu in de moskee, hij is gestopt met vrouwen handelen. En hij houd echt van je. Ik= was letterlijk in shock ik wist niet wat ik zeggen moest. Shayma= Ihsane zeg dan wat. Ik= Shayma ik geef je 3 seconde om weg te gaan. Anders trap ik je deruit. En ik meen het. Hoe HAAL JE HET IN JE HOOFD ZOIETS NIET TE VERTELLEN. WAT BEN JE VOOR NEP VRIENDIN. ZIED ERUIT. wanneer ik je weer wil zien bel ik je wel. Shayma= ze keek me met betraande ogen aan. En ze rende de deur uit. Ik= waarom zei ik dat. Ik sprong uit bed en rende achter haar aan. ik deed de buiten deur open en rende achter haar aan. Ik was nog steeds in mijn pyama.Ze rende een parkje in. En toen een zij straatje. Ik zag haar over de weg rennen. TOEEEET TOETTT Ik= SHAYMA KIJK UIT. Met een ruk keek ze naar de vrachtwagen. en deed heel snel een sprong naar achter. Ik rende naar haar toe terwijl ze op de grond lag te huilen. Ik rende en pakte haar echt stevig vast. Ik= Zinaaa alles goed. Het spijt me. Ik bedoelde het niet zo. Het spijt me. Ze pakte me vast. en zei dat het haar ook speet. Er kwam een hele menigte om ons heen staan terwijl elkaar echt vasthielden alsof we elkaar nooit meer zouden zien. Ik= Je moet uitkijken oké. Je was bijna overreden net als mij. We huilden allebei. Op dat moment kwam Redouan...
|
#30 (permalink) |
|
Zo hoort het...
is offline
![]()
Hij kwam op me af rennen en pakte me beet.
Redouan= Ihsane hbiba 3omrie wat is er met je gebeurd? Ihsane= Ik ben niet Arabisch MAAR DAT BEGREEP IK. IK BEN JE FUCKIN HBIBA OF 3OMRIE NIET OKÉ. Dat je denkt dat je bij me terug komt is gewoon zielig, meneer.IKGEBRUIKIHSANEMAARIKWILMETHAARTROUWEN. Vanwaar komt die lef me nog aan te raken. Redouan= Ihsane wat is er aan de hand/ Ik heb je niet gebruikt. Ihsane= Ohh BLABLA. ik weet alles nu over jouw en je vrouwen handel. Ik had echt anders van je verwacht. Redouan keek Shayma met vuur in zijn ogen aan. Redouan= Wie heeft je dat verteld, die H.O.E.R. zeker en hij wees naar Shayma. Ihsane= Ik liep op hem af. `SSPPPLLATT hoe durf je zo over de te praten vieze kanker HOMO dat je bent. KLOOTZAK. IK DACHT DAT JE WEL WIST WAT EEN **** IS. JE HEBT ER GENOEG IN JE LEVEN GEZIEN. MAAK DAT JE WEG BENT NU. OPDONDEREN. OPKAAANKKKKKEEEEEEEEEREEEEEEN`en ik sloeg hem helemaal verrot, terwijl ik hem sloeg huilde ik. ik was verbaast dat hij niet terug sloeg of wegliep hij bleef gewoon op zijn plaats. Hij pakte me beet bij mijn polsen. Heel hard dat het pijn deed. Ik schreeuwde het uit. `AAAAAAAAAAAAAAAAAUWWWWWWWW`. Uit mijn ooghoeken zag ik Shayma opstaan en ze sprong op Redouans rug en krabde hem op zijn gezicht. Mij liet hij los en gooide me op de grond. Ik kon niet opstaan van de pijn, terwijl ik geschreeuw van Shayma hoorde.Met een ruk stond ik op. en zag shayma op de grond, liggend in een bloedbad. En ik zag Redouan naast haar staan met bloed op zijn handen. Ik= NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEE. en ik rende op haar af en ik pakte har in mijn armen terwijl ik echt dood huilde. Redouan keek me geshokeerd aan. Hij hield zijn hand voor zijn mond en keek Shayma aan. Ik zag een paar mensen om ons heen staan. Ik= WAAT KIJKEEEN JULIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE BEL AMBULANCE. Ik keek naar shayma die niet bewoog. bedekt met bloed. Ik zag Redouan een stap achteruit doen. Hij draaide zich o en rende weg. Ik keek hem echt niet begrijpend aan. Fuck hem. Ik= Shaaaymaaa hbiba hou vol. doe het voor mij. alsjeblieft hou vol.
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|